Klanttevredenheidsonderzoek

Graag verzoeken wij u de onderstaande vragen te willen beantwoorden zodat wij u -en anderen- in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Uw naam:
Behandelend advocaat:
Dossiernummer:

1. Het kantoor is telefonisch goed bereikbaar:

2. Het kantoor is per auto/openbaar vervoer goed bereikbaar:

3. Ik word vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers:

4. Mijn vragen worden adequaat beantwoord door het personeel:

5. Ik kreeg voldoende inzicht over de kosten die aan het inschakelen van een advocaat verbonden zijn:

6. Ik ben voldoende ge�nformeerd over de aanpak en de vervolgstappen in mijn zaak:

7. Ik ben tevreden over de uitvoering van gemaakte afspraken:

8. Mijn advocaat is telefonisch goed bereikbaar:

9. Bij afwezigheid van mijn advocaat wordt een boodschap adequaat aangenomen:

10. Ik word tijdig teruggebeld:

11. Mijn brieven/faxen/e-mails worden tijdig beantwoord:

12. Ik word goed op de hoogte gehouden van het verloop mijn zaak:

13. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening:

14. Ik ben tevreden over de snelheid van de dienstverlening:

15. Ik ben tevreden over de deskundigheid van de advocaat:

16. Ik ben tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding:

17. Indien u nog verdere opmerkingen heeft, kunt u die hieronder invullen: